Powered By Blogger

wtorek, 3 maja 2016

Anioły z masy solnej

Witam, ależ ulga. Nareszcie nauczyłam się wrzucać fotki.
Jeszcze jedna, dwie korepetycje u mojej wnusi i będę mogła
wrzucić pierwszy kursik. Więc proszę o troszkę cierpliwości,
skończy się ten bałagan w moim blogu. Nie wiem jeszcze, od
czego zacznę. Myślę jednak, że od farbowania papieru, bo
metoda którą stosuję może okazać się ciekawa i przydatna dla osób,
które tworzą wszelkiego rodzaju kartki okolicznościowe.
Przeleciałam w wyszukiwarce posty na temat farbowanie papieru, 
ale mojego sposobu nie znalazłam.
Zapraszam 

anioły z masy solnej

anioł z masy solnej

anioł z masy solnej

anioł z masy solnej

anioł z masy solnej

anioł z masy solnej

anioł z masy solnej

1 komentarz:

  1. Bardzo ciekawe aniołki, świetnie się prezentują zwłaszcza "w komplecie"-) Piękne kolory, bardzo oryginalne:-)

    OdpowiedzUsuń