Powered By Blogger

czwartek, 5 maja 2016

Kwiaty z farbowanego papieru

Witam serdecznie. Dzisiaj postanowiłam pokazać zwiastun przyszłego
kursiku. Na razie wrzucam tylko fotki gotowych kwiatków, ale jak
już nauczę się wszystkich potrzebnych w temacie pisania bloga " kliknięć ",
rozpocznę kursiki. Do tego czasu będę systematycznie wrzucała zdjęcia
 moich prac tematycznie.
   Kwiatki, które dzisiaj zaprezentuję wszystkim bardzo się podobają,
a co najciekawsze, nawet osoby które robią kwiatuszki z papieru
i bibuły nie bardzo wiedziały, z czego je zrobiłam. Ubrałam nimi zieloną
roślinkę doniczkową , a widok kwitnących dość egzotycznie kwiatków
budzi duże zainteresowanie. Mieszkam na parterze i kilka razy zauważyłam,
jak przechodnie podchodzą pod moje okno, żeby zobaczyć, jaki to
" nowy " gatunek doniczkowy. Zrobiłam sobie również bukieciki, które
ładnie umilają mieszkanie.










 

3 komentarze:

  1. Na Hoji prezentują się świetnie:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam. Dzięki za uznanie. Ja też je lubię, bo wnoszą do mieszkania dużo ciepła. Pozdrawiam, przesyłam Ci serdeczny uśmiech. Pa.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń