Powered By Blogger

czwartek, 26 maja 2016

Aniołek miłości mocno posolony

   Witam. Wczoraj udało mi się pomalować aniołka z masy solnej,
którego ulepiłam jeszcze zimą. Leżakował sobie i czekał cierpliwie,
aby dostać w prezencie kolorowe szatki, no i wreszcie się doczekał.
Może sobie marzył o barwnych szatkach, lecz ja wybrałam dla niego
jasną , w której chyba ładnie się prezentuje. Niestety, dzisiaj jest
dzień pochmurny, fotka wyszła tak jak wyszła. Lepsza nie będzie,
mówi się trudno.
Do fotki dołączam pozdrowienia dla Wszystkich Mam tych starszych
i tych młodszych z okazji Ich święta.

anioł z masy solnej nr.3 -uniwersalnej


anioł z masy solnej nr.3

  P.s. Przez przypadek trafiłam na uroczy blog taki rodzinny, w którym
była piękna szopka, śliczny aniołek z wełny, oraz cudowne maleńkie
koźlątka. Miałam ochotę wdepnąć tam ponownie z wizytą, ale blog się
nie ukazał. Widocznie przy spisywaniu adresu pomyliłam literkę. Na
wypadek, gdyby któryś z członków tej uroczej rodzinki się tutaj zjawił,
umieszczam dla nich aniołka z przeprosinami.

aniołek z masy solnej nr.3

                                      Pozdrawiam wszystkich moich gości z uśmiechem.


10 komentarzy:

  1. Piękne kolory dobrałaś. Takie delikatne, subtelne. Na zimę dla przypomnienia lata, jak znalazł. A z tym gubieniem adresu, to tez mam podobnie. Życzę Ci, Ksantypo, ażebyś na niego (ten adres) ponownie trafiła. Pozdrawiam Pa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie, że Ci aniołek przypadł do gustu. Robię te aniołki i maluję bez żadnego planu, tak na wyczucie. Przesyłam serdeczne pozdrowienia i moc ciepłych uśmiechów. Pa.

      Usuń
  2. Jest anielsko piękny... Yhmm może dlatego...że to Anioł miłości? Pozdrawiam serdecznie ...:))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację, miłość jest piękna i wszystko to, co się z nią kojarzy jest miłe sercu. Przesyłam Ci serdeczne uśmiechy i pozdrowienia. Pa.

      Usuń
    2. Bardzo dziękuję za usmiechy i pozdrowienia ...Miłe ...:)))

      Usuń
    3. Bardzo dziękuję za usmiechy i pozdrowienia ...Miłe ...:)))

      Usuń
  3. Zastanawiam się ,czy to jest Aniołek ,czy raczej Anielica?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z wyglądu raczej Anielica, a jak jest naprawdę, to nigdy nie wiadomo. Przesyłam miłe uśmiechy i pozdrowienia.

      Usuń