Powered By Blogger

sobota, 28 maja 2016

Eksperymentalne aniołki z masy solnej

   Witam. Od rana leniuchowałam na słoneczku, teraz niestety laba się
skończyła, niebo zakryły ciemne chmurki, czuję burzę w kościach,
więc na szybko wrzucę moje eksperymentalne aniołki z masy solnej .
W któreś zimowe popołudnie ,słotne i ponure, zrobiłam na szybko
masę solną i postanowiłam poczynić eksperymenty z kolorami.
nowymi wzorkami, fryzurkami.
Część aniołków ma kiecuszki ozdobione przy pomocy zwykłej
tarki jarzynowej, inne dostały moim też eksperymentalnym sposobem
wyciskane kwiatuszki , słodkim paskudom dostały się liczne piegi.
Po kilku dniach suszenia pod piecykiem elektrycznym ustroiłam
im szatki kolorowymi farbami, wylakierowałam, strzeliłam fotki,
następnie gromadnie wsadziłam do pudełeczka.
Jak mi eksperyment wyszedł, ocenicie sami.

aniołki z masy solnej

aniołki z masy solnej

aniołki z masy solnej

aniołki z masy solnej

aniołki z masy solnej

aniołki z masy solnej nr.3

aniołki z masy solnej nr.3

      Właśnie zaczęła się burza, grzmi, leje, więc kończę i przesyłam
                                          serdeczne pozdrowienia dla przemiłych
                                                                                     GOŚCI .




6 komentarzy:

  1. kolejene wspaniałości :)
    u nas zbiera się na burzę ale póki co nic ...
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dodajesz mi otuchy swymi miłymi wypowiedziami, motywujesz do dalszego pisania, dzięki Ci za to. U nas lało jak z cebra, walił grad, ulice zmieniły się w potoki. Dalej pochmurno, w nocy też może przywalić. Deszcz majowy zapowiada ponoć dobre zbiory, oby. Przesyłam wirtualne całuski,pa.

    OdpowiedzUsuń
  3. Są przepiękne ...i takie radosne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ćwiczyłam na nich różne sposoby ozdabiania, tak dla zabicia czasu. Dodatkowo dobra zabawa . Trzymaj się zdrowo i często się uśmiechaj !!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ysneldko za śliczne serduszko. Takim słodkim serduszkiem jesteś TY Ysneldko. I bardzo zdolnym. Pozdrawiam.

      Usuń