Powered By Blogger

poniedziałek, 10 października 2016

Ozdoby choinkowe z masy drzewnej

Witam

Właśnie niedawno doschły pierwsze, do zrobienia których wykorzystałam
naklejki o tematyce świątecznej, szopkowej i elementy pasmanterii,
które miałam w szufladce.
Ozdoby proste, mało wymyślne, ale sądzę, że na choince będą się
ładnie prezentować.













Przesyłam pozdrowienia , serdeczne życzenia miłych, kolorowych snów .
                                                                                           Pa.

4 komentarze:

  1. Lindos, me encantan los de la Sagrada Familia (José, Maria y Jesús)
    Abrazos y bendiciones !!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Ysneldo, dziękuję za miły komentarz. Przesyłam moc uśmiechów, całusków, uścisków, pozdrawiam. Pa.

      Usuń
  2. Choinka ma być pstrokata! Pomysł super.. a jak robi się masę drzewną?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Draqilko, sposób robienia masy drzewnej podałam przy sówkach z masy drzewnej. Sposób jest stosunkowo prosty, trzeba tylko pamiętać, aby przy wałkowaniu ciasta nie rozciągać go wałkiem, tak jak do makaronu. Ja najpierw ugniatam ciasto w dłoniach na placuszka, dobrze podsypuję mąką i wałkuję takim ruchem przygniatającym, następnie wyrównuję też wałkiem. Jak się zrobi jedną partię, to póżniej luzik. Masa ładnie się maluje / ja maluję z lenistwa małym wałeczkiem z gąbki /. Pył drzewny, czyli małe trocinki jako odpad przy piłowaniu drewna dostaniesz w każdym zakładzie, warsztacie,gdzie tną drewno np. opałowe .

      Usuń