Powered By Blogger

wtorek, 11 października 2016

Ozdoby choinkowe z masy drzewnej - inna wersja

Witam

Dzisiaj wrzucam następną małą partię choinkowych ozdóbek,
w nieco innej wersji. Było z nimi już nieco więcej pracy, ale
efekt nawet mi się spodobał.
Połączyłam mniejsze i większe elementy z masy drzewnej
w różnych kolorach i dodatkowo przybrałam kolorową
pasmanterią. Wszystko polakierowałam ekologicznym
lakierem. A oto one.




Życzę wszystkim moim przemiłym Gościom udanego dnia.
Przesyłam pozdrowienia .  Pa.


6 komentarzy:

  1. Super. Ja tam zdolności manualnych nie mam żadnych. :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Draqilko, aby coś takiego zrobić nie trzeba mieć żadnego talentu. Wystarczą odpowiednie materiały, w tym przypadku łatwo dostępne i wyjdzie to, co sobie wymyślisz, ewentualnie zrobisz wg wybranego wzoru. A foremki do ciastek z pewnością masz, bo widziałam na Twoim blogu, że kuchnia też jest Twoim hobby. Pozdrawiam serdecznie. Pa.

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiam takie prace któe są pełne uroku i serca autorki ale serduszka zawsze najbardziej do mnie przemawiają :)
    pozdrowienia zostawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam serdecznie. Wiem, że serduszka są najbliżej związane z miłością i dobrze się kojarzą, dlatego od lat są stałym i modnym elementem zdobniczym. Przesyłam uściski i pozdrowienia. Pa.

      Usuń
  4. Gdybyś kiedyś robiła na blogu konkurs.. a do wygrania byłby Twoje działa, stanęłabym na głowie, żeby wygrać. Piękne!

    OdpowiedzUsuń
  5. Witam Draqilko, na temat konkursów na moim blogu napisałam pod Twoim postem na Twoim blogu. Może ktoś uwierzyć lub nie, ale ja często mam opory, kiedy coś wrzucam na bloga. Przesyłam Ci serdeczne pozdrowienia i uściski. Pa.

    OdpowiedzUsuń