Powered By Blogger

poniedziałek, 17 października 2016

Kursik obrazkowy - aniołek z masy solnej nr. 2 i 3

Witam

Dzisiaj wrzucam następne kursiki  obrazkowe na zrobienie aniołków
z masy solnej. Aniołki świetnie sprawdzają się jako ozdoba choinkowa,
mały prezencik okolicznościowy, dodatek do stroików świątecznych.
Do świąt Bożego Narodzenia jest sporo czasu, sposób tworzenia
aniołków bardzo prosty, więc warto spróbować.

Aniołek nr. 2




Aniołek  nr.  3






Wyjaśnienie do aniołków nr. 3
Po rozwałkowaniu ciasta wycięłam radełkiem do faworków pasek,
nożem do krojenia pizzy wykroiłam naprzemiennie trapeziki,
następnie na dole sukieneczki zrobiłam wzorek przy użyciu patyczka
do lodów, oraz kluczyka od skrzynki pocztowej / czyli tym, co miałam
pod ręką /.
Do robienia wzorków używam nakrętek do mazaków, długopisów,
patyczków, nożyka. Wzorek na sukience aniołka nr, 2 odcisnęłam
końcówką breloczka w kształcie trójkąta.
Serduszka robię metalową wykrawaczką do warzyw, którą kilka lat
temu kupiłam w jakimś  markecie. Zamiast serduszek można zrobić
kwiatuszki wg. własnego pomysłu.
Mam nadzieję, że moje obrazkowe kursiki są wystarczająco czytelne
i ktoś z nich skorzysta.

Pozdrawiam serdecznie wszystkich moich miłych Gości.  Pa.

6 komentarzy:

  1. Jak już wcześniej pisałam.. wygląda to prosto. Ale jak ja to mawiam: diabeł tkwi w szczegółach niestety. :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam Draqilko. W tych aniołkach nie ma zbytnich szczegółów. Wystarczy dokładnie, ostrożnie zlepić części, a miejsca gdzie są łączenia, np, skrzydełka, zakryć włosami. Miejsce łączenia jest wzmocnione , dodatkowo niewidoczne i ot cały problem. A pomijając kursiki, co Ty dziewczyno robisz przy kompie o takich godzinach nocnych ? Toż to szkoda zdrowia !!! Przesyłam pozdrowienia.

      Usuń
  2. Bellos, los dos modelos. Gracias por compartir.

    OdpowiedzUsuń
  3. Serdecznie dziękuję za komentarz i odwiedziny. Pozdrawiam .Pa.

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję, jest mi bardzo miło. Mam nadzieję, że komuś się przyda. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń