Powered By Blogger

środa, 12 października 2016

Ozdoby z masy drzewnej - malowanie

Witam

Kończę serię ozdób choinkowych z masy drzewnej. Dodatkowo
wrzucę kilka informacji odnośnie sposobu malowania i klejenia
prezentowanych ozdób.
Masę drzewną najlepiej pomalować farbą do drewna, ale ja takowej
nie miałam i pociągnęłam farbą do ścian, dało radę. Dla ułatwienia
sobie pracy malowałam je przy pomocy wałeczka z gąbki osadzonego
w takim specjalnym imadełku, więc farba nakłada się szybko
i równo. Boki i środki malowałam samym wałeczkiem, bo miękko
wchodził w wycięcia.
Elementy naklejałam bardzo fajnym klejem MULTI  KLEJ do
wszystkiego ! introligatorski, przezroczysty, plastyczny, firmy
SUPER  GLUE . Klei nawet plastykowe elementy - nakleiłam
takie małe motylki,
Klej jest w tubce z końcówką, kupiłam w małym sklepiku
osiedlowym.
Jeśli będziecie mieć jakieś pytania odnośnie masy drzewnej, chętnie
odpowiem.





Przesyłam wszystkim moim miłym Gościom pozdrowienia i buziaczki.
                                                                                  Pa,

2 komentarze:

  1. kolejne cudeńka :)
    pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję serdecznie za odwiedzinki i miły komentarz . Przesyłam uściski i pozdrawiam. Pa.

      Usuń