Powered By Blogger

niedziela, 16 października 2016

Obrazkowy kursik, jak zrobiłam aniołka z masy solnej

Witam

Postanowiłam zrobić aniołki z masy solnej, a w trakcie lepienia
pstrykałam fotki i w ten oto sposób powstał obrazkowy kursik.
Teraz aniołki będą spokojnie wysychały, zobaczę jak sprawdzi
się moja masa solna, robiona nieco inną techniką z wykorzystaniem
gładzi szpachlowej. Nie chcę z niej zrezygnować, gdyż nadaje wyrobom
twardość i większą trwałość.
Z tego co wiem, każdy ma swój własny przepis na masę solną, a dla
ćwiczeń i zabawy można zrobić jedynie z mąki, soli, wody i też
w zupełności wystarczy.









Życzę dobrej zabawy w trakcie lepienia aniołków.

Serdecznie pozdrawiam,  Przesyłam uściski. Pa.

9 komentarzy:

  1. Buen tutorial y lindos los ángeles, felicidades.

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam serdecznie i dziękuję za miły komentarz. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Hmm.. to wydaje się takie proste... :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo dobry tutorial! Piękne anioły! Pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam serdecznie. Bardzo się cieszę, że mój kursik przypadł Ci do gustu. Przesyłam pozdrowienia i uśmiechy. Pa.

      Usuń