Powered By Blogger

wtorek, 13 grudnia 2016

Aniołki stojące

Witam


A oto moje pierwsze próbne figurki aniołków. Dwa są jeszcze
niekompletne, bez główek. Główki dolepię wówczas, kiedy
już dobrze podeschną, bo nie chcę sobie rozwalić schnącego
dołu aniołków. Wczoraj wieczorem ulepiłam górę, dzisiaj
podkleiłam już podstawkę, więc sądzę, że jest bardzo dobrze.









Jestem pewna, że za trzy, cztery dni będą się nadawały do malowania
i lakierowania. Sama jestem ciekawa, co z tego wyjdzie.

Serdecznie pozdrawiam wszystkich miłych Gości, przesyłam całuski.
                                                               Pa.:)))

4 komentarze:

  1. Dziękuję. Mam nadzieję, że po dokończeniu i pomalowaniu będą ładniejsze, choć nigdy nic nie wiadomo. Serdecznie pozdrawiam.:))

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Witam Ysneldko, dziękuję i serdecznie pozdrawiam. Przesyłam uściski i całuski. Pa. :)))

      Usuń