Powered By Blogger

wtorek, 20 grudnia 2016

Recykling - świeczniki i wazonik z puszek

Witam

Chcę Wam pokazać, jak wykorzystałam puszki po małym zielonym
groszku i po kawie.
Recykling jest obecnie na topie, więc ja też chciałam spróbować,
a co z tego wyszło, zobaczycie sami.






Na moich wyrobach w temacie recykling są jeszcze widoczne plamki
z kleju, ale fotki strzeliłam, nim jeszcze wyschły.
Jutro zamierzam dokończyć drugie moje " dzieło " , też w temacie recykling,
choineczkę z papieru i resztek firanki .
Jestem bardzo ciekawa, co wymodzę, ale bez względu na rezultat, pokażę.

Życzę wszystkim moim Gościom, aby przygotowania do świąt szły sprawnie,
bo roboty jest huk i nie bardzo wiadomo, w co najpierw wsadzić rączki.
                                        Pozdrawiam, przesyłam uśmiechy.  Pa.


4 komentarze:

  1. Ciepłych i rodzinnych Świąt Heleno!! Uściski!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja życzę zdrowia dla Ciebie i Twojej mamy, wiele radości, uśmiechów, rodzinnego ciepełka. :))

      Usuń
  2. Interesante idea para reciclar. Muy bonito todo.

    Uściski

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ysneldko za uznanie. Przesyłam serdeczne pozdrowienia, przytulenia, całuski. Pa. :))

      Usuń