Powered By Blogger

czwartek, 28 lipca 2016

Blogi moich Gości są dla mnie inspiracją

Witam.
Ostatnio nieco zaniedbałam pisanie opowiadań, ponieważ bardzo
intensywnie zwiedzam blogi moich miłych Gości. Jestem ciekawa
czym się interesują, co tworzą i z czego, po prostu mam ochotę
lepiej Ich poznać.
Ponieważ lubię lepić przeróżne wymyślone figurki, malować, więc
oglądam filmiki, kursiki, przeglądam liczne posty o podobnej
tematyce.
Szczególnie zachwycił mnie blog z wyrobami z zimnej porcelany
www.ysneldasolanohechoamano.blogspot.com ,  w którym
Ysnelda Solano prezentuje swoje barwne, wspaniałe, pomysłowe
prace , umieszcza inspirujące kursiki.

Jednym  z nich jest super pomysł na różańce dla dzieci z użyciem
zimnej porcelany ozdobione wstążkami.
Wzięłam więc na szybko masę solną, utoczyłam 10 kuleczek
z dziurkami, wykroiłam mały wielokącik z otworkiem. Kiedy
już wyschły, ucięłam kawałek włóczki, wyciągnęłam z szuflady
małe samoprzylepne obrazeczki i zrobiłam z tego małą
dziesiątkę różańca, strzeliłam fotki , mimo złej , pochmurnej
pogody. Zdjęcia nie są artystyczne, ale nie o to w tym wszystkim
chodzi. Mam cichą nadzieję, że może pomysł się komuś
spodoba i wykorzysta go dla własnych potrzeb, co z pewnością
sprawi mi wiele radości.











Dziesiątkę różańca można zrobić z różnych mas plastycznych
i w różnych kolorach, w zależności od upodobania. Pomysł jest
bardzo prosty i każdy szybko może zrobić np. drobny prezent 
dla bliskiej osoby.

Serdecznie wszystkich moich miłych Gości pozdrawiam . Pa.

7 komentarzy:

  1. Wspanialy pomysł. ...powiem nawet ze wzruszyło mnie to ostatnie zdjęcie ...taka prostota a tak bogata treść ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niezbyt atrakcyjnie wyszedł, bo sznureczek nie taki, nie zdążyłam pociągnąć lakierem, zrobiłam kursik na szybko. Jak się ktoś postara, dobierze ładne kolory i sztywniejsze nici/ sznureczki/, może wyjść naprawdę ładna rzecz.

      Usuń
  2. Praktyczne i pomysłowe

    OdpowiedzUsuń
  3. Praktyczne i pomysłowe

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładnie prezentuje się zawieszony na ścianie, próbowałam. No i prosty w wykonaniu. Można zastosować masę papierową, gotową, jest wówczas trwalszy. Pozdrawiam. Pa.

    OdpowiedzUsuń
  5. Pomysłowy, skromny, a jednocześnie bardzo ładny :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję za uznanie. Będzie ładniej się prezentował, jeśli ktoś użyje sztywniejszego sznureczka/ nitki /, takiej jak się robi korale wiązaną techniką. Włóczka jest zbyt miękka, ale na pokaz chyba wystarczyła. Pozdrawiam. Pa.

    OdpowiedzUsuń