Powered By Blogger

wtorek, 22 listopada 2016

Kursik obrazkowy jak zrobiłam w prosty sposób Mikołajka

Witam

Mikołaj jest obecnie bardzo zapracowany, czyta listy od dzieci,
szykuje mnóstwo prezentów, pakuje do worków, bo już za równe
dwa tygodnie musi je dostarczyć wszystkim oczekujący, tym małym
i tym dużym. W związku z nadchodzącym świętem prezentowym na
całym świecie, postanowiłam pokazać w krótkim kursiku obrazkowym,
jak w prosty sposób można z masy solnej zrobić Mikołajka.
Aby masa szybciej wyschła i figurka była gotowa na czas, pod koniec
wyrabiania masy solnej z dodatkiem wyciskowej masy stomatologicznej
dosypałam dużą łyżkę gipsu stomatologicznego, który kiedyś kupiłam
w celach eksperymentalnych.
Postanowiłam kursik wrzucić przed całkowitym wysuszeniem
i pomalowaniem, bo może ktoś zechce sobie takie figurki zrobić jako
dodatek do prezentu.





Obszycia z białego futerka zrobiłam z pasków /powyżej / przy pomocy
szydełka.
Życzę dobrej zabawy przy lepieniu i przesyłam pozdrowienia. :)

2 komentarze: