Powered By Blogger

wtorek, 15 listopada 2016

Kursik - nowe aniołki z masy solnej

Witam
Dzisiaj pokażę, jakie jeszcze zrobiłam aniołki z masy solnej,
którą zaprezentowałam w poprzednim kursiku.








Wszystkie aniołki są z masy solnej z dodatkiem wyciskowej masy
stomatologicznej, zrobione przy użyciu prostych foremek do
ciasteczek.
Na początku przyszłego tygodnia będą już gotowe, pomalowane,
polakierowane.
Obecnie jestem mocno zajęta wymyślaniem nowych ozdób świątecznych,
oraz próbami z nową masą elastyczną, więc musicie mi wybaczyć małą
aktywność towarzyską na G + .

Wszystkim moim miłym Gościom przesyłam pozdrowienia i uśmiechy.
                                                                                     Pa.

8 komentarzy:

  1. Ładniutkie ...w pięknych barwach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lubię pobawić się kolorami, ale białe ozdoby też są ładne. Przesyłam moc uścisków i całusków. Pa :)))

      Usuń
    2. Białe kojarzą mi się z elegancją...szykiem ...ale kolorowe bardziej przyciągają oko.

      Usuń
    3. Wiem, białe jest na czasie , bardzo modne, ale tych biało szarych ozdób jest wszędzie zatrzęsienie, zwłaszcza w rękodzielnictwie. Więc ja już nie muszę, mogę sobie być kolorowa. Z białego najbardziej lubię mleko i firanki - wbrew panującym trendom. Przesyłam uśmiechy i uściski. Pa. :)))

      Usuń
  2. Pięknie! Pięknie pięknie!! i wygląda tak prosto. :(

    OdpowiedzUsuń