Powered By Blogger

poniedziałek, 5 kwietnia 2021

Aniołek nieco zdumiony

 Witam

Tak jak obiecywałam, wrzucam kolejną ulepiankę - malowankę

z mojej nowej masy plastycznej, która nie boi się wilgoci. Masa solna

jest idealna do tworzenia różnego rodzaju figurek, ale kiedy zawilgotnieje,

ma niestety tendencje do kruszenia się. Po prezentacji kolejnych moich

ulepianek, które obecnie maluję, napiszę trochę o mojej nowej masie,

bardzo lekko posolonej . Jest w przygotowaniu bardzo kapryśna, za każdym

razem wychodziła mi nieco inna, ale ma ten plus, że jest trwalsza i bardzo

łatwo ją malować. A oto aniołek z nieco zdziwioną minką.






Ja jednak nie jestem zdziwiona, że znów coś mi nie wyszło z fotkami,
bo choć się staram, z reguły coś skopię. Tym razem miała być inna
kolejność, ale nic na to nie poradzę .
 
Przesyłam pozdrowienia i słodkie uśmiechy.         Pa.






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz