Powered By Blogger

czwartek, 14 czerwca 2018

Jak zrobiłam aniołki z masy solnej - kursik obrazkowy

Witam.

Dziś kończę serię kursików obrazkowych z użyciem masy solnej.
Będą to dwa małe aniołki do zawieszenia, wykonane w bardzo prosty
sposób. przy użyciu foremek do ciastek.

Aniołek nr. 1
na rozwałkowanym cieście odciskamy wałkiem wzorek serwetki

Foremką wycinamy krążek

Krążek dzielimy na pół










Aniołek nr. 2                                                                                                                  














Mam cichą nadzieję, że komuś się takie kurski przydadzą, Czas 
płynie szybko, nim się zorientujemy, potrzebne będą aniołki na  
choinkę, a może jako drobne dodatki do Mikołajkowych upominków.

Przesyłam wszystkim moim miłym Gościom serdeczne pozdrowienia,
 moc uśmiechów, oraz życzenia cudownych snów.
                                                                                      Pa.


11 komentarzy:

  1. Hermoso !!!
    Gracias por la explicación.
    Abrazos y besos.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja przemiła Ysneldko, prawdziwe cudeńka to robisz Ty. Ja tylko się zabawiam. Przesyłam całuski , serdeczne pozdrowienia. Pa.

      Usuń
  2. Ksantypo, Ty chyba sama musisz być Aniołem ,na pewno Aniołem cierpliwości...Pełna podziwu serdecznie pozdrawiam ,ale naśladować nie zdołam ...:-)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cierpliwości nigdy mi nie brakowało, bo inaczej się nie dało, ale bycie Aniołem to rzecz zbyt trudna i na taką rolę wolę się nie kusić. Do robienia figurek trudno kogoś namówić, bo to trzeba lubić, w przeciwnym razie nie ma sensu się męczyć. Obecnie mam zamówienie od koleżanki na czapeczki dla wnuczek, a ma ich trzy i dla każdej chce w innym kolorze.Jak już będą gotowe, strzelę fotki. Poza tym kilka znajomych suszy mi głowę o kapelusz z materiału, bo są okropne upały, a kupić trudno. Chciał nie chciał, mam pełne ręce roboty, choć zapał nieszczególny. Przesyłam Ci całuski, uściski. Pa.

      Usuń
    2. Za wyrozumiałość dla moich słabości i za całuski serdecznie
      dziękuję i życzę miłego wypoczynku . Przesyłam serdeczny uśmiech .Pa,pa...^_^

      Usuń
    3. Basiu, nie ma takiego, kto by nie miał słabości, a brak zamiłowania do lepienia nie jest żadną słabością. Jeden lubi schabowe, drugi rurki z kremem, a trzeci biegi z modnymi kijkami / jak się ten wynalazek zowie, zapomniałam /. Ty z pewnością masz coś ulubionego, co sprawia Ci przyjemność. Przesyłam Ci ciepłą energię i życzę zdrówka. Pa.

      Usuń
    4. Dziękuję i serdeczności przesyłam . Miłego poniedziałku życzę.
      Czekam na ciekawe opowiadanko .

      Usuń
    5. Basiu, ja też czekam na to, aby się " obrobić " i pomyśleć o czymś ciekawszym. Życie nie jest bajką, wieje prozą i wielu rzeczy nie da się ominąć. Z pewnością coś wymyślę, ale ...no właśnie. Przesyłam całuski . Pa.

      Usuń
  3. No i mówiłam, żem pierdoła zacofana, ale małymi kroczkami dotarłam tutaj. Cały czas byłam przekonana, że chodzi o zakładkę "O mnie" na G+.
    No proszę Pani, toć to moje klimaty.:))))
    Może nie tak cudnie rzeźbione anioły, ale szydełkowe anioły, choinki, serwety, obrusy, żyrandole itp.
    Proszę przyjąć mój podziw! Rękodzieło jest tym czymś, co dla mnie stanowi rzecz bezcenną.:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A w odpowiedzi na cudne motto życiowe, coś wyjątkowego z ostatniej niemalże chwili:
      https://www.youtube.com/watch?v=ubO4pErI5Q0
      Dobrego dnia.:)))

      Usuń
    2. Z zasady prawie nie zaglądam na youtube , bo lubię spokój, więc mam wyciszony głos i wyłączone głośniki. Natomiast jestem ciekawa, gdzie można zobaczyć Twoje prace rękodzielnicze. Pozdrawiam.

      Usuń