Powered By Blogger

wtorek, 8 czerwca 2021

Magnesy i zawieszki

 Witam

Dzisiaj chcę pokazać magnesy i klej, którym je przyklejam do swoich prac.

Oprócz magnesików zrobiłam zawieszki - samochodziki w kilku kolorach.

Mam nadzieję, że spodobają się obdarowanym, bo mam w rodzinie kilku

zmotoryzowanych.

Ja stosuję magnesy ferrytowe, walcowe . Do małych magnesików na lodówkę

w zupełności wystarczą magnesy MWF 20x2 , czyli średnica 2 cm \ 20mm

i wysokości 2 mm. 

Klej nakładam małym pędzelkiem na wyrób, przykładam magnes i pozostawiam

do wyschnięcia. 

Jeśli chcecie zrobić większą ilość magnesów na lodówkę, warto zwrócić uwagę, 

aby przyklejać wszystkie wg. tego samego bieguna, bo będzie je trudno

poukładać np. w pudełeczku.






 

Przesyłam serdeczne pozdrowienia wszystkim moim Gościom    Pa.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz