Powered By Blogger

środa, 22 marca 2017

Jak zrobiłam pisanki z masy solnej - kursik

Witam

Małgorzata T. z G +  pytała, jak zrobiłam wzorki na pisankach
z masy solnej. Zgodnie z obietnicą wrzucam kursik fotograficzny.

Pisanka już pomalowana

Do zrobienia wzoru na pisance użyłam plastikowego koszyczka z ażurkiem,
który uprzednio podzieliłam na części, oraz foremki w kształcie jajeczka

Na rozwałkowanym cieście z masy solnej odbiłam lekko foremkę jajeczka.

Na ciasto położyłam jedną z wybranych części koszyczka i wcisnęłam w ciasto.
Odbitka foremki jest po to, aby odpowiednio ułożyć na cieście wzorek.

Wycięłam foremką jajeczko, następnie umieściłam patyczek.
Mam nadzieję, że kursik jest wystarczająco czytelny.
Do innych pisanek użyłam pozostałe elementy ażurowego koszyczka.
W następnym poście zamieszczę podobny kursik - jak zrobiłam stojącą
pisankę.

            Przesyłam wszystkim moim Gościom serdeczne pozdrowienia.
                                                                                                Pa.

2 komentarze: